Le tricolore

Le tricolore
Le tricolore - le drapeau français

fredag den 7. januar 2011

Hjælp til fransk.

Jeg har modtaget følgende tilbud. Måske det har nogens interese.

"Franskundervisning hos uddannet fransklærer

Har du lyst til at lære fransk med den ”ægte ” udtale?
Har du behov for lektiehjælp eller måske hjælp til den kommende prøve?
Har du behov for at opfriske din udtale?

Så har du fundet den rigtige lærer!

Jeg er franskmand, født, opvokset og uddannet i både Frankrig og Danmark.
Jeg er uddannet lærer (linjefag fransk, engelsk og musik) og har ført elever op til prøve i mange år med gode resultater.

Underviser alle niveauer - fra folkeskole og op til universitetsniveau.

Ring til: 2620 9836, bed om fransklæreren.

Jeg glæder mig til at høre fra dig!

À bientôt"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar